איך תבחרו קייטרינג מנצח לאירוע שלכם?

כל אירוע שנופל בחלקנו לקיים – בין אם מדובר באירוע לעובדים, למשפחה או אפילו ללקוחות, מתנקז לשאלה אחת בסיסית; איך היה האוכל? על כן, קייטרינג לאירועים ובעיקר בישראל הוא אחד הפרמטרים שיקבעו את הצלחתם, או כשלונם. 

4 דגשים לבחירת קייטרינג

  • מה בתפריט? – לכל קייטרינג תפריט שונה ושיטת עבודה אחרת; חלק יציעו לכם תפריט פיקס מוכן מראש שלא ניתן לבצע בו שינויים, אחרים יהיו גמישים יותר ואף יגדילו ראש וינסו להתאים עבורכם את המנות. עוד נקודה שכדאי לבחון היא סגנון התפריט; האם מדובר בממאכלים ממטבחים שונים או שמא מדובר בקו אחיד ממטבח מסוים?
  • מי האורחים? – צאו מנק' הנחה שכנראה הקייטרינג שאתם פונים אליו יהיה כשר. כעת, פתרתם את עניין שומרי הכשרות. אבל מה עם כל השאר? מה עם צמחונים, טבעונים ורגישים? לאחר שבניתם את רשימת המוזמנים שלכם, צרו קשר עם חברות הקייטרינג ובדקו מי מהן עושה כל שביכולתה כדי להתאים את התפריט אליכם ולאורחים שלכם, כך שלא יישאר אדם אחד רעב!
  • צורת הגשה – יש אנשים שמעדיפים שיגידו להם את האוכל לשולחן, אחרים דווקא מעדיפים לחסוך את נושא המלצרים וליצור בופה צבעוני, מרשים ומגוון. חשבו בעצמכם מהי צורת ההגשה המועדפת עליכם, ולכו על זה!
  • המלצות, המלצות ועוד המלצות – זה לא שלא יצא לכם להשתתף בחגיגות של חברים ומשפחה, וזה לא שלא יצא לכם לטעום מאכלים נפלאים באירועים בעצמכם. נסו להיזכר באירועים שבהם האוכל זכור לכם לטובה, ודברו עם המארגנים. קחו פרטים על הקייטרינג שמצא חן בעיניכם, וצרו עמו קשר בעצמכם. דרך נוספת היא כמובן שיטוט במנוע החיפוש שיציג בפניכם שורה של המלצות, ביקורות ועוד.

ושיהיה בתאבון!

איך יודעים מתי קייטרינג הוא באמת איכותי? כשישנה התחשבות, הקשבה והבנה של הצרכים והדרישות של הלקוח. מה לעשות, כל אחד מאיתנו נולד עם טעם שונה ומאכלים מועדפים אחרים. חברת קייטרינג בעלת ניסיון, תדע כיצד להתאים את התפריט אליכם ולהפוך אותו לסעודה בלתי נשכחת עבורכם ובעיקר, עבור האורחים שלכם שסביר להניח לא אכלו כל היום כדי שיוכלו ליהנות מהארוחה באירוע שלכם! 

דילוג לתוכן